KOLEGOVIA.sk
Všeobecné obchodné podmienky
1 Všeobecné ustanovenia
- Spoločnosť HSH Group s.r.o., so sídlom Rastislavova 68, 040 01 Košice, IČO 36 590 177, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, oddiel: Sro, vložka č.: 16235/V (ďalej len „Prevádzkovateľ"), je prevádzkovateľom internetovej stránky www.kolegovia.sk (ďalej len „Webstránka") a poskytovateľom služieb na Webstránke.
- Prevádzkovateľ vydáva tieto Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti HSH Group .r.o. (ďalej len „VOP"), ktoré upravujú práva a povinnosti Prevádzkovateľa a tretích osôb pri poskytovaní a využívaní služieb Prevádzkovateľa. VOP sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy uzavretej s Prevádzkovateľom a sú záväzné pre všetkých používateľov Služieb.
- Činnosťou Prevádzkovateľa nie je sprostredkovanie zamestnania za úhradu podľa zákona č. 5/2004 Z.z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
- Nasledovné pojmy pre účely VOP sa interpretujú nasledovným spôsobom:
- Klient je právnickou osobou, ktorá využíva alebo plánuje využívať služby poskytované na Webstránke; predovšetkým za účelom nájsť vhodnú osobu na spoluprácu a svoju prezentáciu
- Služby predstavujú produkty, ktoré Prevádzkovateľ poskytuje Klientom predovšetkým prostredníctvom Webstránky.
- Ponuka spolupráce zahŕňa zamestnaneckú, brigádnickú, subdodávateľskú pozíciu, alebo obdobnú pozíciu bez ohľadu na právnu formu, ktorú sa Klient snaží obsadiť resp. uzatvoriť(ďalej len „Ponuka, resp. Ponuka spolupráce“).
- Oprávnené osoby sú osoby, ktorým Klient na základe registrovaného používateľského prístupu, alebo iného právneho základu sprístupnil svoj klientsky prístup na Webstránku
- Dotknuté osoby sú osoby, ktoré prostredníctvom Webstránky zasielajú Klientovi informácie, alebo prostredníctvom Webstránky s Klientom komunikujú. Súčasťou informácií zasielaných Klientovi je súhlas dotknutej osoby so spracúvaním a uchovávaním osobných údajov.
- Databáza dotknutých osôb je databázou obsahujúcou osobné údaje a iné údaje, vrátane napríklad životopisov, vytvorené a/alebo zaslané Dotknutými osobami prostredníctvom Webstránky, a obsahujúcou súhlasy dotknutých osôb so spracúvaním a uchovávaním osobných údajov.
- Cookies sú malé súbory, ktoré sa sťahujú do zariadenia (počítač, tablet, mobilný telefón atď.) Klienta počas používania Webovej stránky. Prevádzkovateľ pomocou cookies skúma účinnosť Webovej stránky. Cookies vo všeobecnosti nemajú žiadne informácie slúžiace na identifikáciu jednotlivých osôb, ale namiesto toho sa používajú na identifikáciu prehliadača na konkrétnom zariadení. Cookies môžu byť dočasné alebo trvalé, ktoré zostanú v zariadení Klienta aj po zatvorení prehliadača po dobu uvedenú v cookie. Tieto trvalé cookies môžu byť kontrolované pri každej návšteve Webovej stránky. Informácie, ktoré zhromažďujeme prostredníctvom Webovej stránky, zahŕňajú: typ prehliadača, internetovú adresu, z ktorej si sa pripojil na Našu Internetovú stránku, operačný systém zariadenia, IP adresa zariadenia. Pre zobrazovanie relevantnejších reklám sú niektoré cookies stanovené reklamným systémom tretích strán, ako je Google Adsense. Toto je možné vypnúť v účte Google. Počítač je možné nastaviť tak, aby cookies odmietal, aj keď v takom prípade je možné, že niektoré funkcie stránky nebudú funkčné.
- Nariadenie je Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES o ochrane osobných údajov (ďalej len ako „Nariadenie“).
- Zákon je Zákon č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (ďalej len ako „Zákon“).
2 Služby poskytované Klientom
- Prevádzkovateľ poskytne Klientovi prístup k Službám ako sú opísané na Webstránke, ktorá umožňuje Klientovi zobrazovať, prehliadať, sledovať a manažovať jeho výberový proces pre obsadenie pozície (ďalej „Služby“) a poskytne úložisko pre dáta Klienta z výberového procesu („Ukladacie Služby“). Služby zvyčajne zahŕňajú:
- Možnosť vytvoriť a zverejniť Ponuku. Klient je po ukončení úspešnej registrácie oprávnený vytvoriť a zverejniť Ponuku práce práce prostredníctvom Webstránky, spolu s ďalšími informáciami o Klientovi. Súčasťou Ponuky je formulár určený pre záujemcov o Ponuku práce, ktorí prostredníctvom neho reagujú na Ponuku práce Klienta.
- Možnosť zdieľať Ponuku prostredníctvom emailu alebo sociálnych sietí.
- Možnosť prezerať si kandidátov (Dotknuté osoby), ktorí reagovali na Ponuku práce Klienta prostredníctvom Webstránky.
- Možnosť spracovať osobné údaje Dotknutých osôb, ktoré reagovali na Ponuku práce Klient v súlade s Nariadením (GDPR) a Zákonom.
- Ponuka spolupráce sa zverejňuje podľa nasledujúcich pravidiel:
- Klient sám zverejní Ponuku spolupráce a určí jej obsah.
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo upraviť Ponuku spolupráce tak, aby tá bola v súlade so zvyklosťami a zaužívanými postupmi pre vyplnenie formulárov na Webstránke.
- Dobu zverejnenia pracovnej ponuky určuje Klient.
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo nezverejniť alebo zrušiť už zverejnenú Ponuku spolupráce:
- Ktorá je v rozpore s právnym poriadkom Slovenskej republiky, etickými normami alebo dobrými mravmi,
- V ktorej Klient podmieňuje sprostredkovanie spolupráce a/alebo prijatie do zamestnania resp. obdobného zmluvného vzťahu platbou manipulačného alebo iného poplatku,
- Ktorá je zavádzajúca, alebo obsahuje nepravdivé údaje, alebo z iných dôvodov znižuje úroveň Služieb poskytovaných na Webstránke,
- S reklamným alebo marketingovým obsahom, alebo informáciou o produktoch alebo Službách tretej osoby,
- Ktorá môže poškodiť dobré meno Prevádzkovateľa alebo tretej osoby,
- Erotického charakteru, resp. také, ktoré vzbudzujú podozrenie, že sa môže jednať o tento typ spolupráce,
- Duplicitne zverejnenú jedným Klientom na Webovej stránke,
- Ktorá obsahuje pracovnú príležitosť prebiehajúcu formou MLM (multilevel marketing) alebo podomového predaja.
- Prevádzkovateľ umožňuje Klientovi vytvoriť si skúšobný 'demo' používateľský účet s obmedzenými funkciami na obmedzenú dobu najviac 1 rok. Zároveň si Prevádzkovateľ vyhradzuje právo obmedziť prístup Klienta k demo používateľskému účtu, prípadne zrušiť tento účet.
3 Používateľský obsah
- Služby umožňujú Klientovi tvoriť Ponuky a ďalšie digitálne materiály (ďalej „Používateľský obsah“) a zdieľanie tohto Používateľského obsahu s inými. Používateľský obsah odoslaný, alebo inak sprístupnený („zaslaný“) Službám podlieha podmienkam uvedeným v týchto VOP.
- Používateľský obsah Klienta využívajúceho bezplatné Služby:
- Klient využívajúci bezplatné Služby je vlastníkom používateľského obsahu, ktorý odosiela prostredníctvom Služieb. Odosielaním tohto obsahu Klient udeľuje Prevádzkovateľovi licenciu pre používanie, kopírovanie, reprodukciu, spracúvanie, adaptovanie, publikovanie, prenos, umiestnenie a zobrazovanie tohto obsahu. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odstrániť akýkoľvek takýto Používateľský obsah, ktorý je v rozpore s VOP, alebo ktorý je inak nežiadúci podľa vlastného uváženia Prevádzkovateľa.
- Používateľský obsah Klienta využívajúceho prémiové Služby:
- Používateľský obsah Klienta využívajúceho prémiové Služby je vlastnený aj kontrolovaný Klientom. Prevádzkovateľ si vyhradzuje obmedzenú, nevýlučnú a neprenosnú licenciu na prístup, používanie, kopírovanie, reprodukovanie, spracúvanie, adaptovanie, publikovanie, prenos a zobrazenie obsahu, ktorý odosiela prostredníctvom Služieb pre obmedzený účel (i) poskytovania Služieb a s nimi spojenej zákazníckej podpory; (ii) zobrazenia tohto obsahu Oprávneným osobám alebo Dotknutým osobám; a (iii) analýzy a zlepšovania Služieb.
- Klient potvrdzuje a súhlasí s tým, že má všetky potrebné práva na odoslanie Používateľského obsahu bez porušenia práv tretích osôb. Klient berie na vedomie, že Prevádzkovateľ nekontroluje a nie je zodpovedný za Používateľský obsah, a že využívaním Služieb môže byť vystavený Používateľskému obsahu iných používateľov (Dotknutých osôb), ktorý býva urážlivý, neslušný, nepresný, zavádzajúci, alebo inak nežiadúci. Klient rovnako tak berie na vedomie, že Používateľský obsah môže obsahovať typografické chyby, iné neúmyselné chyby, alebo nepresnosti.
4 Vznik, zmena a zánik zmluvného vzťahu
- Pre využívanie akýchkoľvek Služieb sa vyžaduje registrácia Klienta na Webstránke. Registrácia sa uskutoční prostredníctvom vyplnenia registračného formulára. Úspešným ukončením registrácie si Klient vytvorí vlastný používateľský účet, ktorý je chránený jedinečným prihlasovacím menom a heslom. Klient je povinný chrániť prihlasovacie meno a heslo pred zneužitím a neposkytovať ich tretím subjektom.
- Pre prístup k Službám musí Klient zaregistrovať používateľský účet na Webstránke a to poskytnutím emailovej adresy a vytvorením hesla, a poskytnutím ďalších informácií, ktoré Prevádzkovateľ vyžaduje. Klient súhlasí s poskytnutím presných, kompletných a aktuálnych registračných informácií o sebe a svojej organizácii.
- Klient je zodpovedný zabezpečiť, že jeho heslo je dôverné a bezpečné. Registráciou Klient súhlasí, že je plne zodpovedný za všetky aktivity, ktoré sa udejú pod jeho používateľským účtom a heslom. Prevádzkovateľ má za to, že akákoľvek komunikácia, ktorú obdrží z používateľského účtu Klienta, bola realizovaná Klientom.
- Zmluvný vzťah vzniká registráciou Klienta na Webstránke alebo listovou zásielkou alebo faxom alebo e-mailom zaslanej objednávky a potvrdením registrácie emailom zo strany Prevádzkovateľa. Využívanie služieb Klientom sa tiež považuje za potvrdenie registrácie. Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú v trvaní odo dňa registrácie Klienta na Webstránke a potvrdenia tejto registrácie emailom zo strany Prevádzkovateľa.
- Zmluvu je možné pred uplynutím doby jej platnosti ukončiť:
- Písomnou dohodou zmluvných strán.
- Zmluva sa ukončuje aj dňom právneho zániku Klienta.
- Odstúpením od Zmluvy Prevádzkovateľom, ak druhá zmluvná strana podstatným spôsobom poruší svoje povinnosti vyplývajúce zo zmluvy alebo týchto VOP.
- Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa považuje najmä:
- Zverejnenie Ponuky spolupráce Klientom v rozpore s ustanoveniami č. 2 bodu 3 VOP,
- Využívanie údajov o Dotknutých osobách Klientom získaných z Databázy dotknutých osôb na iný účel ako obsadenie Ponuky spolupráce.
- Využívanie Služieb poskytovaných na Webstránke na hromadné rozosielanie nevyžiadaných elektronických správ, alebo rozosielanie správ obsahujúcich informácie o produktoch a službách, alebo rozosielanie správ obsahujúcich informácie, ktoré sú v rozpore s právnym poriadkom Slovenskej republiky, etickými normami a dobrými mravmi, alebo ktoré môžu poškodiť dobré meno Prevádzkovateľa alebo iných fyzických a právnických osôb,
- Klient koná v rozpore so zmluvou a/alebo týmito VOP a/alebo dobrými mravmi, a ak tým, najmä na základe negatívnych ohlasov zo strany používateľov Webstránky, môže byť podľa odôvodneného názoru Prevádzkovateľa poškodené jeho dobré meno a znížená a/alebo ohrozená úroveň kvality poskytovaných Služieb.
- Využívanie automatizovaných systémov (najmä botov, robotov, modulov alebo iných automatických zariadení alebo programov na prehľadávanie alebo zbieranie obsahu Webstránky) pri používaní služieb Prevádzkovateľa alebo Webstránky, ktorých prístupové prostriedky nie sú poskytované Prevádzkovateľom.
- Písomné oznámenie o odstúpení od Zmluvy sa doručuje druhej Zmluvnej strane na jej adresu uvedenú v registrácii alebo na ním uvedenú e-mailovú adresu.
5 Cena Služieb a platobné podmienky
- Prevádzkovateľ umožňuje Klientovi využívať Službu bezodplatne. V prípade záujmu má Klient možnosť dodatočne objednať si balík vlastností a funkcií Služby za úhradu.
- Bezplatné využívanie Služby je možné v rozsahu vlastností a funkcií uvedených v cenníku na Webstránke. Bezplatné využívanie služby je v menšom rozsahu a obmedzené oproti využívaniu Služby za úhradu.
- Každý Klient bezprostredne po registrácii využíva Službu v stanovenom rozsahu bezodplatne. Pri prekročení rozsahu bezplatného využívania Služby môže byť Klientovi obmedzená časť Služby, ktorá je nad rámec stanoveného limitu. Prekročený limit bezplatnej Služby nebude Klientovi spoplatnený.
- Platené využívanie Služby je možné na základe objednávky balíka vlastností a funkcií Služby, a po úhrade ceny v zmysle cenníka uvedeného na Webstránke.
- Cena platenej Služby je určená podľa platného cenníka na Webstránke v deň objednania Služby.
- Objednávka musí obsahovať prinajmenšom: Obchodné meno Klienta, prípadne aj jeho právnu formu, fakturačnú, prípadne aj korešpondenčnú adresu Klienta, IČO, DIČ a/alebo IČ DPH Klienta, kontaktné údaje Klienta (telefón, fax, e-mail), a balík objednávanej Služby.
- Presný rozsah a doba využívania platenej Služby budú predmetom konkrétnej objednávky a následného daňového dokladu.
- Za účelom zabezpečenia vysokej kvality poskytovaných služieb pre všetkých Klientov si Prevádzkovateľ vyhradzuje právo obmedziť bezplatne poskytované služby stanovením limitov.
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu cien služieb, ich častí alebo stanovených limitov.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo zobrazovať Používateľovi reklamu pri používaní Služby. Zobrazenie reklamy sa týka tak Webstránky, ako aj systémových, notifikačných a iných transakčných e-mailov zasielaných prostredníctvom Služby.
- Prevádzkovateľ bude prostredníctvom emailu, Webstránky a prípadných ďalších komunikačných kanálov v predstihu informovať Klienta o plánovanom stanovení limitov na bezplatné služby aj o plánovanej zmene cien služieb.
6 Ochrana Osobných údajov
- Prevádzkovateľ archivuje informácie a komunikáciu odoslanú Dotknutými osobami Klientovi prostredníctvom Webstránky.
- Zasielané informácie a komunikácia Dotknutých osôb s Klientom prostredníctvom Webstránky archivované Prevádzkovateľom obsahujú údaje, ktoré sa podľa Nariadenia a Zákona považujú za Osobné údaje. Preto tieto Osobné údaje môžu byť spracované iba so súhlasom Dotknutej osoby. Dotknutá osoba pred odoslaním svojej odpovede resp. reakcie na Ponuku práce vyhlasuje, že všetky ňou uvedené údaje sú pravdivé, a dáva svoj súhlas na spracovanie svojich Osobných údajov Prevádzkovateľovi a Klientovi, ktorý predmetnú Ponuku práce zverejnil.
- Účel spracovania Osobných údajov je uvedený v Zásadách spracúvania osobných údajov na Webstránke, ktoré sú prílohou VOP.
- Prevádzkovateľ nedefinuje žiadne povinné údaje Ponuky spolupráce, ani informácie spadajúce do osobitnej kategórie osobných údajov definovanej v čl. 9 Nariadenia alebo § 16 Zákona, ktoré vyžaduje od Klienta ani od Dotknutej osoby.
- Klient sám a na vlastnú zodpovednosť definuje v Ponuke spolupráce údaje a informácie, ktoré vyžaduje od Dotknutej osoby. Dotknutá osoba na základe vlastného uváženia má prostredníctvom Webstránky možnosť zaslať Klientovi záujem o Ponuku spolupráce. Charakter a rozsah uvedených informácií a súborov je na výlučnom rozhodnutí Dotknutej osoby.
- Klient berie na vedomie, že Dotknutá osoba spolu so zasielaním záujmu o Ponuku spolupráce prostredníctvom Webstránky dáva Klientovi súhlas na spracúvanie osobných údajov s vymedzeným účelom tohto súhlasu a stanovenou dobou platnosti súhlasu (ďalej len „Súhlas“).
- Klient má právo spracúvať a využívať osobné údaje Dotknutej osoby počas doby platnosti Súhlasu a na účel stanovený v Súhlase.
Súhlas so spracúvaním osobných údajov Dotknutej osoby je súčasťou Databázy Dotknutých osôb a prístup k nemu je súčasťou Služieb.
- Klient je vo vlastnom mene zodpovedný za splnenie povinností v zmysle Zákona a Nariadenia voči Dotknutej osobe, ktorá mu dá súhlas so spracovaním osobných údajov.
7 Zodpovednosť za škodu
- Pre vylúčenie pochybností, povinnosti Prevádzkovateľa sú limitované len na poskytovanie Služieb a v žiadnom prípade nezahŕňajú vystupovanie v mene Klienta. Žiadna časť týchto podmienok nemá za účel, ani nezariaďuje partnerstvo, ani spojený podnik medzi Klientom a Prevádzkovateľom.
- Prevádzkovateľ nie je zodpovedný za obsah využitia Služby poskytnutej (zverejnenej) na Webstránke zo strany Klienta, najmä za jej grafické znázornenie (napr.: logo, fotografia alebo iný výsledok duševnej tvorivej činnosti) a za ich gramatickú správnosť. Za porušenie akýchkoľvek práv tretích osôb poskytnutím Služby na Webstránke zodpovedá výlučne Klient. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody spôsobené poskytnutím Služby na Webstránke.
- Klient je povinný chrániť údaje získané od Prevádzkovateľa alebo Dotknutej osoby pred akýmkoľvek zneužitím, je povinný zabezpečiť, aby tieto údaje neboli sprístupnené alebo poskytnuté inej osobe alebo zverejnené. V prípade porušenia tejto povinnosti Klient v plnom rozsahu zodpovedá za škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti.
- Klient sa zaväzuje, že ak budú voči Prevádzkovateľovi z dôvodu porušenia akýchkoľvek práv tretích osôb uvedených v tomto odseku vznesené akékoľvek nároky, tieto nároky uspokojiť a Prevádzkovateľa v celom rozsahu odškodniť.
- Prevádzkovateľ nezodpovedá Klientovi za nájdenie vhodnej Dotknutej osoby („Kandidáta“) na obsadenie pozície a jeho zotrvanie na tejto pozícii.
- Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu, ktorá môže používateľom alebo tretím osobám vzniknúť používaním Webstránky, vrátane ušlého zisku alebo straty akýchkoľvek dát.
- Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za akékoľvek zneužitie prihlasovacieho mena a hesla neoprávnenou osobou a ani za žiadne následné škody a prípadné nároky tretích strán spôsobené v dôsledku takého zneužitia.
8 Reklamačný poriadok
- Klient má právo reklamovať chybu („ďalej len Chyba"), ktorá sa vyskytla na Webstránke Prevádzkovateľa v súvislosti s jemu poskytovanou Službou. Chybou na strane Prevádzkovateľa sa rozumie najmä nefunkčnosť Služieb, a to po dobu dlhšiu ako 5 hodín za obdobie predchádzajúcich 24 hodín. Chybou na strane Prevádzkovateľa nie je, ak Služby nie sú u Klienta dostupné v dôsledku výpadku pripojenia Klienta na sieť Internet alebo v dôsledku iných skutočností, za ktoré Prevádzkovateľ nezodpovedá.
- Lehota pre uplatnenie reklamácie je najneskôr 7 dní odo dňa, keď Klient Chybu zistil alebo mohol zistiť.
- Reklamáciu je Klient oprávnený uskutočniť písomne (poštou na adresu sídla Prevádzkovateľa, e-mailom na adresu: kontakt@kolegovia.sk), pričom reklamácia musí byť doručená Prevádzkovateľovi. Prevádzkovateľ sa zaväzuje oznámiť výsledok vybavenia reklamácie do 30 dní odo dňa je prevzatia.
9 Spoločné a záverečné ustanovenia
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu a dopĺňanie VOP, pričom o zmenách bezodkladne informuje Klientov formou zverejnenia zmien na Webstránke s uvedením dátumu, od ktorého tieto zmeny nadobúdajú platnosť. Nadobudnutím platnosti nových VOP strácajú platnosť pôvodné VOP.
- Všetky vzťahy neupravené v Zmluve a/alebo VOP sa riadia platnými právnymi predpismi SR.
- Odchýlne ustanovenia Zmluvy majú prednosť pred VOP. Pôsobnosť VOP alebo ich časti možno vylúčiť iba písomnou dohodou Zmluvných strán v Zmluve.
- Tieto VOP nadobúdajú platnosť dňa 24.05.2018
Príloha Zásady spracúvania osobných údajov na webstránke kolegovia.sk